Idéer

Fick en liten idé som vanligt...
Jag har ju stickat, virkat och broderat en massa i mina dagar. Jag har gett bort en massa förut men har ändå en del kvar. Jag gillar själva tillverkningen men vill inte ha mina alster framme själv, jag tycker dom är jättevackra, men passar liksom inte vårat hem känns det som. Har en del dukar (en grymt vacker vit virkad duk), spetsar, yllesockor, broderier m.m. och jag funderar på om jag skulle testa att annonsera ut dom...
Jag älskar att greja men varför ska jag göra det när jag inte vet vad ska jag göra med alla saker... Tjocksockarna är dom enda som vi faktiskt använder.

Jag får väl dyka i mina gömmor och lägga ut lite bilder :)

//U


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Hejsan =).. Jo jag kände också att dyrare är snäppet bättre, hoppas på att fallet är så när den dyker upp här hemma ;).. Väldigt mycke mätande här innan vi beställde :D Men det är så himla roligt!



Jo har läst på mycke om malamuten och det är ju helt klart en egensinnig varelse och mycke självständiga tankar. Det är svårt med val av en till vovve, för jag vill så gärna ha styrkan och storheten men samtidigt en hund som samarbetar och har viljan att vara med en som Cessi haha! Svårt att få en till snuttis bara. Har kollat mycke på akitan också just för att dom är så otroligt vackra men många säger att dom är svåra att handskas med också. tanken är ju att kastrera vid 6.mån som en förebyggande åtgärd :) Avel är jag ju inte intresserad av alls, men det kanske inte hjälper till så himla mycke ändå?.. Huskyn har ja inte fallit för alls, tycker dom är alldeles för skrana och pälslösa, inte alls den typen jag letar efter. :/.. men å andra sidan har jag inte träffat några på nära håll heller. :)

Kram!!

2011-09-10 @ 23:13:38
URL: http://viggenochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Veckans blogg avslutas imorgon måndag!



Om du vill vara med och få chansen att synas för ca 400besökare/dag klicka på länken nedan och var med, glöm inte att följa sidan också med bloglovin :)



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html

2011-09-12 @ 00:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0