Min diva

Min hund är en diva, ligger i husses knä, raklång och visar den lilla pungkula han har. Husse får inte röra sig, då stör han ju lilla galningens skönhetssömn. Han sprang en mil igår när jag cyklade och idag har vi gått 5 km snabbt. Nu ligger han och sover så gött :)

Jag har haft dille på piroger en tid, dom är ju så sjukt goda. Superbra att ha med sig på jobbet och jag skulle kunna käka hur många som helst.

Piroger
Piroger under tillverkning

Färdiga piroger
Nygräddade piroger

Nu ska vi se "I bought a zoo" säger mannen :)

//U


Kommentarer
Postat av: Nenny

Vilka fina pirrisar!

2012-04-09 @ 16:01:19
URL: http://dosvedanya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej min vän!

Vad kul att du blev lite inspirerad när du var & "hälsade på" hos mig.

Jag har tänkt komma & hälsa på dig, du vet jag saknar dig!

Ska jag ta med hela familjen eller ska jag komma själv & när passar dig??

Kramen från Sandra

2012-04-10 @ 16:30:13
URL: http://sandrashundar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade i ett vagt ögonblick förträngt att de dina är allergiska...

Jag överlever gott och väl att lämna gossarna hemma, men det kan vara så att vi har dubbelt upp så kul om vi kan göra lite hundprylar.

Vad kul att ni snart kommer upp. Jag vet ju att ni brukar ha späckat schema, men försök redan nu planera in en stund med oss . Vi kan träffas en stund och grilla en korv, eller om ni vill komma och umgås och käka middag och spela spel, eller om vi går en promenad eller du vet ju att vi kan göra vad som helst!!

Kram

2012-04-12 @ 22:24:26
URL: http://www.sandrashundar.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0