Jobbar i Bålsta idag

Idag vaknade jag i Bålsta...
Egentligen börjar jag söndagar i Kristinehamn vid 21 på kvällen, har ankomsttid till Bålsta vid 2-tiden och sen ska tåget med sand, även kallat öken-tåget ;), radioloks-växlas ut till Benders också. Det brukar sluta med en ganska trött Ulrika på måndagen eftersom jag gärna vill käka frukost på hotellet innan den stänger och dessutom har jag svårt att sova länge på morgonen.
Igår började jag istället vid 18.30 och hade sånt flyt att jag fick rulla nästan helt utan stopp hela vägen och var pigg hela tiden. Jag kom till Gästiset vid 00.10 och vaknade av mig själv vid 8 i morse. Så gött! Det kommer jag göra fler gånger.
Dessutom har jag sån tur att världens bästa syster bor här och hämtar mig vid loket och skjutsar mig till Gästiset, annars tar det ca 25 min att gå. Inte det roligaste när man är ensam tjej mitt i natten genom ett kolsvart industriområde...





Nu ska jag strax börja igen, bara att packa ihop grejerna på rummet och checka ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0