Periodare

Kan man väl säga att jag är på bloggfronten... Jag hade helt glömt bort bloggen... Grejar så mkt jämt så jag sitter aldrig vid datorn längre, jag har inte haft igång den på 1,5 år så nu startade den inte ens när jag skulle ha igång den. Nu blir det från Ipaden istället, men det går väl lika bra det.
Har varit ledig två dagar och grejat massor hemma, så himla skönt. Skulle ha varit skönt om man bara behövde jobba 2 dagar i veckan och var ledig resten. Då kanske man skulle hinna nåt...



Jag har börjat slipa trappan, ett riktigt bajsjobb, inte kul nånstans. Vi tänkte måla den, ev vita kanter med mörkare trappsteg eller bara helt vit, vi får se. Slipade hur länge som helst och hann bara med två trappsteg, suck...


Så här mkt blommor har vi på gräsmattan, så himla vackert tycker jag.




Igår kväll åkte jag förbi blodcentralen och gav lite plasma och fick med mig en fin duk hem.
Hade turen att träffa på Anders, förra gången tror jag att det var Bertil eller möjligtvis Leif som var min kompis hela givningen.





Fick även för mig att snickra lite av gamla spillbitar från när vi byggde balkongen förra sommaren. Igår blev det en bro/spång över ett litet dike på våran nya tomt.

Nu blir det prommis med Trazzlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0