Trazzel Selberg

Igår blev det hundvård för hela slanten, både jag och hunden hann tröttna innan det var klart.
Till en början tycker han att det är kul eftersom han får sitta på bordet och spana på småfåglar och morra på grannarna när dom går förbi, men efter nån timme har både han och jag tröttnat. 
Det tog extremt lång tid eftersom det var länge sen och hade blivit mycket tovor. Fördelarna med pudelpälsen är så många så det gör inget om man får jobba lite med den nån gång då och då, fäller absolut inget, mina allergiker tål honom, så himla söt, mjuk och go.
Han blev iaf supersöt och lite lättare att hålla ren. Ska skärpa mig så det inte blir så länge till nästa gång. 
Idag kommer systeryster med familj och ska vara här över helgen. Kul kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0