1:a klass, fast inte på hotellet iaf

Idag åker jag Tågabs resandetåg från Göteborg igen. Så gött att sitta och mysa i 1:a klass i en egen kupé. 
Jag är dötrött... Har varit jättenöjd med hotell Odin tidigare, men inte den här gången... 
Höll knappt på att ta mig in på hotellet i natt, plingade på porttelefonen otaliga gånger men inget svar, stod där minst 20 min och funderade vad jag skulle göra. Började leta telefonnummer och ringde och lyssnade på en telefonröst samtidigt som telefonen skrek att den hade fått nog och ville ha mat. När jag står där och ringer och krånglar har jag sån tur att det dyker upp en jättetrevlig kille som bor på 6:e våningen som släpper in mig. Inte ofta det kommer nån 00.30 som ska in på samma hotell. Inte så ofta man känner för att prata med nån heller som ensam tjej mitt i natten mitt i Göteborg...
När jag äntligen tar mig in så står killen i receptionen i baren och babblar med två brudar. Jag var lite lätt kinkig kan man väl lugnt säga... Från hans sida var det mest fjäsk både i natt och nu på morgonen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0