Överraskning eller fjäsk

I natt när jag kom till hotellet väntade den här fina överraskningen, eller fjäsket som han i receptionen kallade det. Sist fick jag ju stå på gatan 15-20 min innan jag tog mig in med hjälp av en annan gäst.
Jag klottrade ihop ett mail på tåget hem och frågade om porttelefonen funkade och då fick jag den här fina överraskningen på rummet när jag kom, små lyxiga chokladbitar också där under... Smaskigt, speciellt eftersom jag var försenad och hungrig :)




Äppelträd i trädgården hemma

Nu ska jag vila i 1:a klass, trött som en gnu eftersom jag kom fram till hotellet kl 2 och tog resandetåget kl 6.15... 
Det var nämligen översvämning i Bohus, spåren var helt under vatten så jag fick ta en annan väg, åkte över Uddevalla, så nu är jag sleten...



Kommentarer
Postat av: Nattis

Hejsan! Roligt att du lämnade en rad så jag hittade in till din sida! Tack för din kommentar!
Ja, det har varit lite lågsäsong på bloggandet också, finns mestadels på instagram just nu :)

Svar: Var på freestyle-tävling i helgen så jag fick lite hundträningsinspiration igen :) Kom att tänka på att du brukade köra freestyle förr iaf, så det var så jag halkade in :D
Ska spana om jag hittar dig på insta då :)
The Ullis

2014-05-20 @ 08:02:55
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0