Middag igen...

Jag hade idétorka när det skulle lagas middag idag, glodde i kylen miljarders gånger och det hade inte kommit dit några läckerheter mellan gångerna. Då kom jag på nåt som jag har läst eller hört nånstans nångång, korv med instucken spaghetti.

Korv med hår?
Tam tata tam, så där såg tillverkningen ut

Gott me körv
Det färdiga resultatet

Ett riktigt bra tips när det är barnmagar som ska mättas, här slickades nästan kastrullen efteråt, korven såg ju ut som huvuden med hår eller så hade dom många ben och armar. Till och med några salladsblad slank ner fastän dom inte är goda :D

//U


Kommentarer
Postat av: Nenny

Den där korvspagettin har jag sett flera som gjort på FB och det är ju jättesmart ju, tänkt prova det jag med nån gång. :D

2011-11-02 @ 11:05:57
URL: http://hundarnaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0